mylifemittval.blogg.se

Om livet när allt känns bra eller tungt.

Minus Motivation

Publicerad 2015-03-06 16:49:36 i Allmänt, motion,

Kom tyvärr in i en svacka i min träning. Motivationen finns inte och känslan av att ge upp är nära. Inte ens den stora feta magen i spegeln får lusten till träning att komma.
 
Jag skulle behöva en PT som vet vad det handlar om, en som är insatt i PMR:n och kan gränserna jag har men det är lika lätt att nå som att drömma om två månader på Maldiverna...
 
Nu hoppas jag att lusten kommer tillbaka när våren visar sig och "min" skogsväg går att springa på. (Väglaget är blandat, lera och is)
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kiki

Skogstokig naturtörstande skogsmulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela