mylifemittval.blogg.se

Om livet när allt känns bra eller tungt.

Nä nu får det vara nog!!!

Publicerad 2015-07-11 21:05:00 i Allmänt, hälsa,

Jag har inte vägt mig på ett tag men idag så gjorde jag det. Och vad såg jag på vågen? (förutom mig själv då...) Jo, alldeles för många kilon! Skärpning nu damen!
 
För ca en månad sen gick jag ner och det funkade bra men så har det blivit slarv med gottgott och ingen, eller nästan ingen träning. Och vad svarar min kropp med då? Jo med att pluss'a på några kilon...
 
Från och med i morgon blir det ändring på det. Strikt LCHF till att börja med och träning först i form av promenader, sen springa igen och annan träning.
 
Så nu börjar jag på startvikten 76.7 kg och första målet är 73.0 kg.
 
Jag äter fortfarande kortison som gör att jag lätt går upp i vikt och minskningen med kortisonet tar tid men det går bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kiki

Skogstokig naturtörstande skogsmulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela