mylifemittval.blogg.se

Om livet när allt känns bra eller tungt.

Det vänder!

Publicerad 2015-02-13 13:27:00 i Allmänt,

Man kan lugnt säga att jag haft otur när det gäller mina tänder och tandläkare men nu har jag äntligen hittat en som respekterar och behandlar mig väl. Många år med tandproblem sätter sina spår. Jag har gluggar men inte pga dåligt skötta tänder utan en envis inflammation som plockat tand för tand bakvägen från käkbenet.
Men sist jag var hos tandläkaren så gick jag därifrån med ett leende och en nyss rotfylld framtand! Nästa besök ska handla om hur mina gluggar kan fyllas ut på bästa sätt. :D
 
Det här var bara en sak av de bra sakerna som händer just nu.

Kram på er! <3
 
Storsjön Hälsingland

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kiki

Skogstokig naturtörstande skogsmulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela